- Учитель: Олена Петрівна Василенко
- Учитель: Вікторія Юріївна Сікорська
Українська мова за професійним спрямуванням як навчальна дисципліна має великі потенційні можливості забезпечити професійну мовленнєву підготовку майбутніх спеціалістів. Майбутнім фахівцям мова потрібна не як сукупність правил, а як система світобачення, засіб культурного співжиття в суспільстві, самоформування і самовираження особистості. Науково доведено, що стрижневими компонентами професійно-комунікативної діяльності є мовленнєва компетенція і компетентність.
Реалізація цього завдання у вищих навчальних закладах України здійснюється шляхом вивчення курсу «Українська мова (за професійним спрямуванням)». Зміст дисципліни покликаний не лише узагальнити й систематизувати знання з української мови, що студенти здобули у школі, а й сформувати мовну особистість, обізнану з культурою усного і писемного мовлення, яка вміє в повному обсязі використовувати здобуті уміння і навички для оптимальної мовної поведінки у професійній сфері.
Дисципліна, розроблена за вимогами кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих навчальних закладах, рекомендованої Європейською Кредитно-Трансферною Системою (ЄКТС), викладається з 1 до 15 тижня І (ІІ) семестру і складається з лекційних та практичних занять. Відповідно до навчалього плану має заквершуватися іспитом.
- Учитель: Віолетта Василівна Лавренюк
Креативні технології в рекламі - 9 (1)семестр
- Учитель: Валентина Петрівна Кубко
У системі підготовки бакалаврів галузі знань 02 – Культура і мистецтво, для бакалаврів спеціальності 029 – «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» курс «Вступ до фаху» є введенням до системи професійної підготовки менеджерів інформаційної діяльності. Зважаючи на стрімкий розвиток нових наукомістких інформаційних технологій, в межах даного курсу забезпечується засвоєння методологічного базису та основ документно-аналітичної та рекламно-комунікативної складових інформаційної діяльності.
Отже, предмет курсу становить сутність і види інформаційної діяльності як різновид суспільно значущої та професійної діяльності людини, а також фахова термінологія.
Мета викладання дисципліни «Вступ до фаху» – дати першокурсникам найповніше уявлення про сутність й основні напрямки теорії та практики інформаційної діяльності, а також висвітлити проблематику, специфіку інформаційної діяльності та визначити її місце у системі сучасних суспільно значущих видів людської діяльності.
Головними завданнями вивчення дисципліни «Вступ до фаху» є:
- формування уявлень про сутність професії документознавця як організатора роботи з документами в сучасному суспільстві;
- надання студентам системних знань про основні напрямки діяльності документознавця; специфіку використання документів у різних сферах діяльності; стратегії комунікативної діяльності документознавця.
Курс безпосередньо пов’язаний з такими базовими курсами, як «Основи управлінського документування», «Теорія комунікації», «Інформатика та комп’ютерна техніка», «Культура мови та риторика», «Інформаційно-бібліографічні технології», «Інформаційно-аналітична діяльність», «Теорія і практика реклами», «Теорія та практика РR» та ін.
Програма побудована за вимогами кредитно-модульної системи організації навчального процесу у закладах вищої освіти, яку рекомендовано Європейською Кредитно-Трансферною Системою (ЄКТС), включає лекції, практичні заняття, написання реферативної роботи, а також самостійну роботу студентів. Протягом вивчення курсу здійснюється контроль рівня знань студентів шляхом написання ними модульних контрольних робіт.
Підсумковий контроль засвоєння курсу «Вступ до фаху» проводиться під час заліку.
- Учитель: Ганна Петрівна Зірчак