Мета та завдання дисципліни
Навчальна дисципліна «Управління персоналом бізнес-структур» охоплює основне коло питань стосовно теоретико-методологічних засад та практичних інструментів управління персоналом бізнес-структур, які є базовими в системі формування професійних знань фахівців з менеджменту, набуття навиків та вмінь дослідження механізмів керування людьми, прийняття стратегічних кадрових рішень, планування та прогнозування кадрових питань спрямованих на сталий розвиток організації в умовах динамічного навколишнього середовища.
Мета вивчення дисципліни – формування знань, навичок та вмінь щодо розроблення, здійснення та управління персоналом бізнес-структур, забезпечення цілеспрямованого та ефективного використання кадрового потенціалу.
Предметом вивчення дисципліни є особливості та загальні закономірності формування, функціонування та розвитку кадрової діяльності бізнес-структур.
Завдання вивчення дисципліни:
сприяти розумінню сутності й соціальної значущості управління персоналом у сучасних динамічних умовах, а також з’ясуванню місця і ролі курсу в системі менеджменту та формуванні якостей менеджера;
розвивати здібності до саморозвитку фахових якостей кадрового менеджера відповідно до службового становища в ієрархії управління, а також з формування ефективної управлінської команди для досягнення цілей бізнес-структури;
сприяти засвоєнню методологічних основ управління персоналом, а також формуванню навичок використання соціальних і психологічних технологій управління;
ознайомити студентів, які самостійно вивчають курс «Управління персоналом бізнес-структур» з його основними завданнями і змістом, а також з літературою з теорії і практики формування кадрової системи організації.
- Учитель: Лілія Іванівна Чернишова
У процесі вивчення дисципліни «Макро- і мікроекономіка» зосереджується увага на засвоєнні знань з таких питань: основні типи економічної організації суспільства, макроекономічні показники у системі національних рахунків, макроекономічна нестабільність, економічна рівновага за умов ринку, особливості поведінки споживача, закони попиту і пропозиції, закони ефективної діяльності фірми в умовах різних ринків. Дисципліна має націлити майбутніх фахівців на творче застосування отриманих знань у їх практичній діяльності.
Предметом вивчення дисципліни «Макро- і мікроекономіка»:
ринок, попит і пропозиція, витрати, доходи, їх розподіл, поведінка економічних суб’єктів і механізм прийняття ними економічних рішень на макро- і мікро- рівнях.
Мета дисципліни «Макро- і мікроекономіка»:
формування у студентів логіки економічного мислення, пізнання методологічних принципів макро- і мікроекономічного аналізу економічної поведінки суб’єктів ринку.
Задачі дисципліни «Макро- і мікроекономіка»:
1. Вивчити чотири сфери національної економіки: виробництво, зайнятість, ціни, зовнішньоекономічні зв’язки.
2. Вивчити закономірності функціонування макро- і мікросистем (осіб, домашніх господарств, підприємств, організацій) в різних ринкових ситуаціях.
3. Оволодіти необхідними навичками управління поведінкою суб’єктів господарювання на ринку з урахуванням особливостей взаємозв’язку між ціною, обсягом виробництва і видом ринкових структур.
Викладач: Кравченко Олена Анатоліївна
- Учитель: Олена Анатоліївна Кравченко
- Учитель: Ганна Анатоліївна Дорошук