Впровадження методики розробки настільних навчальних ігор з використанням технологій доповненої реальності(Augmented Reality, AR) та змішаної реальності (Mixed Reality, MR) з використанням простого Web/AR-конструктору (1-й рівень складності), розвинутого Javascript-конструктору (2-й рівень складності) та в середовищі програмування UnityD (3-й рівень складності) за темами дисципліни "Операційні системи" для студентів 1-го курсу та старшокласників

Обґрунтування On-Line-курсу: 

  • IT-освіта базується на інженерній педагогіці, сучасними напрямками якої стали STEM (Science, Technology, Engineering and Mathematics) з переходом до STEAM = STEM + Arts та STREAM = STEAM + Reading, забезпечуючи гармонійне надання учням Hard Skills та Soft Skills;
  • навчально-освітні ігри розробляються з метою кращого засвоєння якогось навчального матеріалу за допомогою ігрових елементів;
  • не зважаючи на появи комп`ютерних ігор, різноманітні настільні, карткові ігри продовжують бути популярними через емоційне залучення гравців до групової гри
  • технологія доповненої реальності (Augmented Reality, AR) доповнює відео-образ реального світу віртуальними об`єктами та активно використовує маркери, особливо паперові, для більш точного розміщення віртуальних об`єктів серед об`єктів реального світу;
  • технологія змішаної реальності (Mixed Reality, MR) як гібрид AR та віртуальної реальності (Virtual Reality, VR) додає можливість керувати віртуальними об`єктами з використанням не тільки спеціальних VR-контролерів, але і контролерів з паперовими маркерами;
  • використання AR/MR-технологій забезпечує реальну комунікацію серед студентів як тестувальників сучасної людино-машинної взаємодії;
  • при створенні навчальних комп`ютерних ігор використовують два підходи: (1) розробка якісних ігрових продуктів командою педагогів та програмістів; (2) розробка прототипів ігор командою самих учнів під керівництвом педагогів
  • 2-й підхід дозволяє учням в процесі створення прототипу власної гри глибше розібратися у складній теорії, наприклад, створення операційних систем через процес командної розробки настільних ігор, що дозволяє розкрити креативні здібності учнів при метафоризації процесів з ІТ-напрямку.

Мета On-Line-курсу - підвищення зацікавленості студентів/школярів при вивченні окремих розділів ІТ-дисциплін, наприклад дисципліни «Операційні системи», за рахунок включення у навчання додаткових факультативних занять з розробки настільних навчальних ігор з AR-технологіями як підтримки самостійної форми навчання.

Цільова аудиторія On-Line-курсу:

  • студенти 1-го курсу спеціальності «Комп`ютерні науки» в дисципліні «Операційні системи», які будуть створювати та тестувати прототипи настільних AR/MR-ігор з використанням простого Web/AR-конструктору (1-й рівень складності), розвинутого Javascript-конструктору (2-й рівень складності) та в середовищі програмування UnityD (3-й рівень складності);
  • школярі 10-11 класів, члени Одеської філії Малої академії наук у напрямі «Комп`ютерні науки» , які будуть створювати прототипи настільних AR/MR-ігор, отримуючи навички розробників, а також тестувати AR/MR-ігри, створені студентами